reklama

Momentky štvornohých šibalov a iné

Títo neunikli môjmu objektívu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Len ma hladkajte...tak to má byť...

Obrázok blogu

Útok na maca: Bráň sa, ak môžeš!

Obrázok blogu

Vraj som príliš vypasený, ale čo mám robiť, keď ma aj vo sne kŕmia dobrotami!

Obrázok blogu

Tá kosť nebude?

Obrázok blogu

Z vášho fotenia sa nezbláznim...

Obrázok blogu

Likvidácie - to mám rád!

Obrázok blogu

Dvaja, aké krásne je byť dvaja...

Obrázok blogu

Očistné kúry neobľubujem...

Obrázok blogu

Kto by tomu slnku odolal?

Obrázok blogu

Milujem prechádzky po daždi...

Obrázok blogu

Na ceste plnej križovatiek...

Obrázok blogu

Čo (kto?) bude na večeru?

Obrázok blogu

Vraj som kočka...

Obrázok blogu

Poludňajšia siesta...

Obrázok blogu

...mňa veru nezastaví ani berlínsky múr!

Lucia Herdová

Lucia Herdová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...život si spestrujem písaním a kreslením...:) Zoznam autorových rubrík:  Fotky-V živočíšnej ríšiS ceruzkou v rukeSpomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu